Joga LaTynko

Joga

Joga je drevno indijsko tijelo znanja o čovjeku, a sama riječ znači „ujediniti“ i odnosi se na stanje ujedinjenja s univerzalnom energijom koje su drevni indijski mudraci postizali nakon dugo godina prakse meditacije. Sve škole joge koje su se od onda razvile koriste različite alate da bi postigle ovaj isti cilj, a danas najraširenija škola joge, hatha joga, kao alat koristi tijelo. U hatha jogi, tijelo se tretira s pažnjom i poštovanjem jer ono je čovjekov primarni instrument. Vježbe poboljšavaju cirkulaciju, stimuliraju abdominalne organe i endokrini sustav tijela. Tjelesne se vježbe kombiniraju s tehnikama disanja koje su razvijene su na konceptu da je dah primarni izvor života, i njima postižemo sposobnost kontrole daha i tako se pripremamo na sljedeći korak-meditaciju. Stil hatha joge koji na ovome tečaju vježbamo naziva se vinyasa yoga u kojem posebnu pažnju pridodajemo sinkroniziji daha, pokreta i pažnje, čime zapravo već za vrijeme vježbe odrađujemo našu meditaciju. Joga nudi sve vrste mentalnih i fizičkih koristi za zdravlje. Neki, poput lijepog tijela i poboljšane fleksibilnosti, jasno su vidljivi. Drugi, koji ukljućuju mentalnu jasnoću i smanjenje stresa, suptilniji su, ali jednako snažni. Kada se stavi sve zajedno, joga značajno doprinosi našoj dobrobiti, što pomaže objasniti zašto ju toliko ljudi smatra tako zaraznom. Život postaje sretnij i ispunjeniji, a uz to izgledamo i osjećamo se super.

Struktura tečaja

Vinyasa Yoga, popu dinamičnog plesa, praksa je u kojoj se asane izmjenjuju u kombinaciji s dahom za transformirajući i balansirajući učinak. Sat podiže toplinu tijela, izdržljivost, fleksibilnost i snagu. Kreativna koreografija koju nalazimo u vinyasa satu uglavnom se temelji na pozdravima suncu, i često se mijenja u kombinaciji sa ugodnom glazbom, što čini svaki sat zanimljivim i zabavnim.
Započet ćemo s kratkim uvodom u temu sata. To može biti snažan „core“, energičnost, otpuštanje napetosti iz ramena ili kukova ili neka atraktivna asana koja nam predstavlja izazov. Nastavit ćemo s kratkom praksom disanja i meditacije u kojoj se priprema duljina i dubina daha koja se kultivira za cijelo vrijeme trajanja prakse. Kada je dah spreman za sinkronizaciju s pokretom, krečemo sa vinyasom koja je podijeljena na zagrijavanje kroz pozdrave suncu, stojeće pozicije koje kultiviraju snagu i izdržljivost, sjedeće pozicije koje razvijaju fleksibilnost i restoriraju tijelo, te inverzije koje ga pomlađuju. Sat završavamo sa dubokom vođenom relaksacijom u poziciji shavasane. I spremni ste za dalje!

Zanimljivosti

Znate li da danas najstarija učiteljica joge, Tao Porchon Lynch ima 97 godina te se i dalje aktivno bavi i podučava jogu. Još uvijek je vrsna u svom zanatu te bez problema napravi špagu, stoj na glavu i sve ono što se mnogima čini nemoguće već nakon tridesete. Joga uistinu pomlađuje dug i tijelo. To je vaš odgovor ako tražite način da zadržite mladost. Redovito vježbanje pomaže obrnuti procese koji se događaju kako naše tijelo stari, poput povećana oksidacija i kiselosti organizma, oštećenje stanica i upale, što sve s vremenom može dovesti i do bolesti. Istraživanja su pokazala da joga pomaže smanjiti sve ove posljedice u smjeru dugoročno boljeg zdravlja, a da ne spominjemo ljepše kože.

Cijene tečajeva:

Termini tečajeva:

Facebook